EVERY PURCHASE WILL GO TOWARDS OUR CHARITY FOCUSED ON PRESERVING OUR BEACHES

It seems like Ariana Grande is officially off the market. Ariana was rumored to be dating Mikey Foster from Social House. After those rumors got put to rest, she was seen making out with someone else in a bar outside of Los Angeles. Now we finally know who this mystery man is! Tony Moras and Gabi Conti have all the details.
#ArianaGrande #Boyfriend #ArianaGrandeNews

Become a Hollywire member and receive perks

Subscribe

About Hollywire:
Welcome to Hollywire official YouTube channel! Hollywood’s most popular celebrity interviews and trendiest source for lifestyle entertainment!

Hollywire

Nguồn: https://akihito-shigeno.com

Xem thêm bài viết khác: https://akihito-shigeno.com/tin-hot/

34 Comments

kim tiana May 18, 2020 at 4:54 am

Aaron, her boyfriend name is Aaron not Dalton gomez

gwer albert May 18, 2020 at 4:54 am

Guys,the kissed during covid 19

Anerie Enriquez May 18, 2020 at 4:54 am

He looks like Pete Davidson and Robbie (from victorious) at the same time.

Ameerah Sakinah May 18, 2020 at 4:54 am

Identical to pete davidson in a way

나,라이라 May 18, 2020 at 4:54 am

Well I'm soooo happy for her <3

Sierra Jacks May 18, 2020 at 4:54 am

She needs to take it easy

Kathrice vlogs May 18, 2020 at 4:54 am

Here because of stuck with you.

Jade Mathea May 18, 2020 at 4:54 am

He’s cute tho

Levi Ackerman May 18, 2020 at 4:54 am

No doubt. Ariana's boyfriend is cute and such a hottie.

Sara Gadalla May 18, 2020 at 4:54 am

who is here after she kissed him in the music vid if stuck with you lolll

Lol why u mad tho May 18, 2020 at 4:54 am

Bitch got a new boyfriend every other month

Benedek Gergő May 18, 2020 at 4:54 am

Who cares?

Wang puppy May 18, 2020 at 4:54 am

He looks like pete.

Rhonda Mcnally May 18, 2020 at 4:54 am

I don’t think she will ever find the love she had with Mac .Sad but true .Something special about that Pittsburgh Boy❤️

Inahmajo Saac May 18, 2020 at 4:54 am

Aww i want mickey for her😢

ariel gustavo Esquivel May 18, 2020 at 4:54 am

Yes i am here bcs of stuck with u video trying to know who f is dalton gomez

jahleel queen May 18, 2020 at 4:54 am

Hahaha im here bcos of Stuck With U 😂❤️

Maria LOl May 18, 2020 at 4:54 am

Lets be honest we dont even knew who he was

Nizelle Balingit May 18, 2020 at 4:54 am

Yes i came from stuck with u

karen m May 18, 2020 at 4:54 am

Who else is here after watching stuck with you

Amxerr Rose May 18, 2020 at 4:54 am

Let's hope this one don't do drugs.

Alice Grande May 18, 2020 at 4:54 am

It's good to see her like this hopefully this is the last one😌🙌🏻❤️

temp7rary May 18, 2020 at 4:54 am

Shut up- 🤍

kingdansoul May 18, 2020 at 4:54 am

Im here bcz of stuck with u music video. Omg damn did you guys also came from stuck with u?

Mina Zaroual May 18, 2020 at 4:54 am

Stuck with u video clip made us curious 😐 fu** curiosity

Rhea Lemons May 18, 2020 at 4:54 am

Even tho before they have all the proof Ariana is dating dalton I won’t believe anyone but Ariana

Rhea Lemons May 18, 2020 at 4:54 am

Who is here from stuck on u

Marilou Thomson May 18, 2020 at 4:54 am

C’mon y’all be honest who else came from the stick with you music video I know I’m not the only one🙌

ShockYaMom May 18, 2020 at 4:54 am

Wish it was me😔

Devanshi Chakraborty May 18, 2020 at 4:54 am

He's another look alike of pete davidson

Pubudu Nanayakkara May 18, 2020 at 4:54 am

Who's here after stuck with you

Жания Турганова May 18, 2020 at 4:54 am

stuck with u video brought me here

Wtf Okay May 18, 2020 at 4:54 am

He's hot than any man of ariana

aianjames baylosis May 18, 2020 at 4:54 am

Arianators are crazy detectives!
Armys: Oh😊💓

Leave a Comment